Obchodní podmínky(*)
Musíte souhlasit s obchodními podmínkami.
Obchodní podmínky All 4 WebSite:
Objednávka služeb:
Objednávky veškerých služeb se provádí vždy písemně, a to emailem na: objednavky@all4website.cz
Platba za objednané služby:
Platba se provádí dle domluvy následujícími způsoby:
1) Zálohovou fakturou ( předem )
2) Fakturou ( po předání objednaných služeb )
3) Hotově ( na adrese provozovny )
Forma provozu služeb:
Domény jsou registrované na naší firmu a dále jsou fakturovány zákazníkovi.
V případě zrušení či vypovězení služeb je doména v doménovém registru převedena na zákazníka a celé www stránky jsou zazálohovány a předány zákazníkovi.
Tento způsob registrace a převodu domén provozujeme z toho důvodu, aby zákazník neměl problémy s provozem stránek. To znamená, že za zákazníka doménu a hosting hradíme a následně ji uhradí zákazník naší firmě. V případě, že zákazník uhradí služby pozdě nebo opomene fakturu uhradit, nemusí se obávat, že jeho stránky přestanou fungovat.
Z tohoto důvodu je třeba v případě ukončení spolupráce s naší firmou objednané služby vypovědět včas, viz. Vypovězení (zrušení) služeb.
Prodlužování objednaných služeb:
Objednané služby jsou automaticky prodlužovány na jeden rok a to zasláním nové faktury jeden měsíc před ukončením předplaceného období.
Po uhrazení faktury má zákazník služby předplaceny na další rok.
Pokud si zákazník nepřeje prodlužovat služby na další rok, musí je do 3 pracovních dnů po doručení faktury vypovědět, viz. Vypovězení (zrušení) služeb.
Vypovězení (zrušení) služeb:
Služby objednané u naší firmy je třeba v případě ukončení vypovědět nejpozději do 3 pracovních dnů od zaslání faktury na prodloužení služeb písemně na email: objednavky@all4website.cz.
Pokud bude služba vypovězena během obnovovacího období, tj. během posledního měsíce před skončení sjednaného období, musí zákazník uhradit službu na následující období nebo budeme nuceni účtovat storno poplatek ve výši 500kč.