+420 724 163 830
info@all4website.cz

Hardware - Software - WWW - Servis

Provozovna

Jan Fazekaš

Kájovská 102

Větřní   382 11

Tel: 724 163 830

Hot Line: 724 163 830

Ičo: 735 06 095

Zapsán v Živnostenském rejstříku

Úřad příslušný podle § 71 odst. 2 živnostenského zákona: Městský úřad Český Krumlov

Objednávka služeb
  1. Název firmy
    Neplatný vstup
  2. Jméno(*)
    Neplatný vstup
  3. Příjmení(*)
    Neplatný vstup
  4. Ulice a č.p.(*)
    Neplatný vstup
  5. Město(*)
    Neplatný vstup
  6. PSČ(*)
    Neplatný vstup
  7. E-mail(*)
    Neplatný vstup
  8. Telefon
    Neplatný vstup
    Telefon nebo mobil
  9. WWW
    Neplatný vstup
  10. Datum objednávky
    Neplatný vstup
  1. Webdesign
    Neplatný vstup
    Vyberte službu z nabídky.
  2. Doplňkové služby
    Neplatný vstup
    Vyberte doplňkovou službu ze seznamu.
  3. Šablona
    Neplatný vstup
    Zadejte název šablony vybrané z Katalogu šablon
  4. Stručný popis objednávky
    Neplatný vstup
  5. Příloha k objednávce
    Neplatný vstup
    Zde můžete přiložit soubor s podrobným popisem objednávky.
  1. Způsob platby
    Neplatný vstup
  2. Perioda plateb
    Neplatný vstup
  3. Obchodní podmínky(*)
    Musíte souhlasit s obchodními podmínkami.
    Obchodní podmínky All 4 WebSite: Objednávka služeb: Objednávky veškerých služeb se provádí vždy písemně, a to emailem na: objednavky@all4website.cz Platba za objednané služby: Platba se provádí dle domluvy následujícími způsoby: 1) Zálohovou fakturou ( předem ) 2) Fakturou ( po předání objednaných služeb ) 3) Hotově ( na adrese provozovny ) Forma provozu služeb: Domény jsou registrované na naší firmu a dále jsou fakturovány zákazníkovi. V případě zrušení či vypovězení služeb je doména v doménovém registru převedena na zákazníka a celé www stránky jsou zazálohovány a předány zákazníkovi. Tento způsob registrace a převodu domén provozujeme z toho důvodu, aby zákazník neměl problémy s provozem stránek. To znamená, že za zákazníka doménu a hosting hradíme a následně ji uhradí zákazník naší firmě. V případě, že zákazník uhradí služby pozdě nebo opomene fakturu uhradit, nemusí se obávat, že jeho stránky přestanou fungovat. Z tohoto důvodu je třeba v případě ukončení spolupráce s naší firmou objednané služby vypovědět včas, viz. Vypovězení (zrušení) služeb. Prodlužování objednaných služeb: Objednané služby jsou automaticky prodlužovány na jeden rok a to zasláním nové faktury jeden měsíc před ukončením předplaceného období. Po uhrazení faktury má zákazník služby předplaceny na další rok. Pokud si zákazník nepřeje prodlužovat služby na další rok, musí je do 3 pracovních dnů po doručení faktury vypovědět, viz. Vypovězení (zrušení) služeb. Vypovězení (zrušení) služeb: Služby objednané u naší firmy je třeba v případě ukončení vypovědět nejpozději do 3 pracovních dnů od zaslání faktury na prodloužení služeb písemně na email: objednavky@all4website.cz. Pokud bude služba vypovězena během obnovovacího období, tj. během posledního měsíce před skončení sjednaného období, musí zákazník uhradit službu na následující období nebo budeme nuceni účtovat storno poplatek ve výši 500kč.
  4. Souhlas se zpracováním osobních údajů(*)
    Neplatný vstup
  5. Ověření pravosti(*)
    Ověření pravosti
    ObnovitNeplatný vstup

Partneři

Jsme partnery:

LYNX

TRILINE

HAL 3000

Hewlett Packard

NORTON by Symantec

Western digital

 

 

 

Online platba