Technická podpora a servis

+420 724 163 830
info@all4website.cz

Hardware - Software - WWW - Servis

Provozovna

Jan Fazekaš

Na Vyhlídce 273

Větřní   382 11

Tel: 724 163 830

Hot Line: 724 163 830

Ičo: 735 06 095

Zapsán v Živnostenském rejstříku

Úřad příslušný podle § 71 odst. 2 živnostenského zákona: Městský úřad Český Krumlov

Co mám dělat, když mám nějaký technický problém?
V případě, že uživatel narazí na technický problém, který přímo nebrání standardní práci s počítačem nebo potřebuje poradit od technicky zdatného pracovníka, pak je tu připravena informační technická linka 844 111 162 (Po–Pá, od 8.00 do 17.00). Nebo můžete využít možnosti, zaslat nám e-mail na adresuTato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo přímo prostřednictvím tohoto formuláře.

Samozřejmě lze kontaktovat přímo i prodejce LYNX, u kterého byl počítač zakoupen a věc s ním konzultovat. Pokud je problém většího rozsahu, pak je zákazníkovi navržen další postup pro vyřešení situace.
 
Postrádám příručku a základní informace, pomůžete mi?
Ke každému počítači LYNX je přibalena příručka pro nové uživatele počítačů v českém jazyce, ve které se nachází základní informace, jak s počítačem zahájit práci. Příručku lze stáhnout i v elektronické podobě.
 
Co mám dělat, když se mi PC úplně pokazí?
Kam ho mám zanést?
I přes vysokou spolehlivost počítačů LYNX se může vyskytnout technický problém, se kterým si nebudete vědět rady, a který vám znemožní práci na počítači LYNX. V takovém případě se obraťte na svého prodejce nebo přímo na servisní středisko LYNX (najdi servisní středisko), kde závadu posoudí, sepíší protokol o převzetí počítače a zahájí proces reklamační opravy. O jejím průběhu je zákazník informován.
 
Jak dlouho bude trvat oprava? Jaký je reklamační řád?
Standardně má být počítač v servisním středisku LYNX opraven do 5 pracovních dnů. Ale může nastat situace, kdy je potřeba vyměnit nestandardní komponenty a jejich skladová dostupnost reklamaci v ojedinělých případech prodlouží. Důležitá je komunikace ze strany servisního střediska, zákazník je průběžně informován o stavu své reklamace. Pokud je PC opraveno dříve než bylo při příjmu reklamace avizováno, zákazníkovi je to sděleno e-mailem nebo telefonicky a ten si může svůj počítač vyzvednout i v kratším termínu.

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD PC LYNX

VŠEOBECNÉ USTANOVENÍ
Ke každé sestavě PC je přikládána faktura a záruční list. Osobním převzetím zboží a podpisem záručního listu nebo
převzetím zboží od dopravce kupující souhlasí s reklamačním řádem výrobce a potvrzuje, že byl s těmito podmínkami
seznámen.

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY
Délka záruky v měsících je uvedena u každého PC na záručním listu. Tato doba začíná běžet dnem vystavení faktury a
prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. Informace o prodloužení záruky z důvodů oprav jsou
evidovány na záručním listu. Každé PC je opatřeno záruční plombou. V případě poškození této plomby může dojít k
zániku záruky na některé komponenty v PC. V případě ztráty záručního listu nebo poškození záruční plomby musí
kupující reklamovat výrobek v servisních střediscích PC. Standardní záruka na PC je 24 měsíců.

NÁROK NA UPLATNĚNÍ ZÁRUKY ZANIKÁ V NÁSLEDUJÍCÍCH PŘÍPADECH:
 Vypršela-li u reklamovaného zboží dnem převzetí do opravy záruční doba.
 Poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutné řešit přímo s dopravcem).
 Používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svoji teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy
běžnému kancelářskému prostředí.
 Neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží.
 Pokud se závada projevuje pouze u software, u kterého není kupující schopen doložit legální způsob nabytí, nebo použitím
neautorizovaného software a spotřebního materiálu.
 Zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo
všeobecnými zásadami.
 Provedením neoprávněného zásahu do zařízení či jiných úprav bez svolení prodávajícího.
 Zapojením do elektrické sítě neodpovídající příslušné normě ČSN.
 Zboží bylo poškozeno živly.

KUPUJÍCÍ JE POVINEN:
 Zboží dodané prodávajícím prohlédnout co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na zboží, to je po převzetí zboží od
prodávajícího a v případě odeslání zboží, po jeho předání dopravci na dohodnutém místě a není-li místo určeno, po
předání zboží prvnímu dopravci pro přepravu do místa určení.
 Uplatnit reklamaci produktů, kterým je na území České Republiky poskytován autorizovaný servis, přímo v autorizovaných
servisních střediscích.
 Zboží zasílané k reklamaci musí být úplné a v originálních obalech (nebo obalech odpovídajících charakteru zboží), musí
být s kompletní dokumentací, doplňky a softwarem.
 V případě neoprávněné reklamace bude prodávající nebo SSPC účtovat veškeré náklady spojené s opravou a testováním.
Zboží je kupujícímu zpět zasláno buď na dobírku, nebo po zaplacení faktury. Výrobce si vyhrazuje právo nahradit vadné a
neopravitelné komponenty z PC za zboží jiné, obdobné, se srovnatelnými technickými parametry.

ZÁVĚREČNÉ USTANOVENÍ
Výrobce si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění.

VÝROBCE
eD' system Czech, a.s., www.edsystem.cz

Přihlášení

Partneři

Jsme partnery:

LYNX

TRILINE

HAL 3000

Hewlett Packard

NORTON by Symantec

Western digital

 

 

 

Online platba